Pinzellades de la nostra història

historia-agper/001.jpg
historia-agper/002.jpg
historia-agper/003.jpg
historia-agper/004.jpg
historia-agper/005.jpg
historia-agper/006.jpg
historia-agper/007.jpg

1982

L'Agustí Alier inicia la seva activitat com a comptable freelance, duent la comptabilitat de diverses empreses. Compagina aquesta activitat amb la d'empleat al Banc Sabadell.

1986

L'Agustí Alier i en Pere Serra s'associen per crear GAC (Gestió i Assessorament Comptable C.B.), una societat dedicada a la gestió comptable d'empreses i autònoms.

1990

Vist el creixement del negoci, els dos socis de GAC decideixen consituir una nova societat de responsabilitat limitada, Agper Associats S.L.

(La marca AGPER és un acrònim d'AGustí Alier i PERe Serra, els dos socis constituents).

S'obren les primeres oficines d'atenció al públic al carrer Calderón, número 84, primer pis.

1991

Es crea el servei d'auditoria de comptes a empreses.

1994

L'empresa es trasllada al carrer de Gràcia, número 72, 1r pis.

En Pere Serra surt del projecte per dedicar-se a temps complet al sector bancari.

1997

Es crea el departament laboral.

L'Antònia Beltran s'incorpora amb dedicació completa al despatx.  

1998

Per afrontar el creixement del despatx, l'empresa es trasllada a les actuals oficines del carrer Montserrat número 22.

1999

Es crea el departament fiscal i mercantil.

2003

S'incorpora el nou servei d'assegurances.
 

2004

El despatx es certifica amb la norma de qualitat ISO 9001:2000 per a la prestació de serveis d'assessorament laboral, mercantil, fiscal i comptable.
 

2005

Es reformen les oficines del carrer Montserrat, creant nous despatxos i divisions per a una millor atenció al client.

L'alcalde de Sabadell presideix la inauguració.

 

2006

Es crea el nou servei de registre de patents i marques.
 

2008

S'implanta el sistema informàtic ERP líder en el sector dels despatxos professionals, Sage Despachos, per a gestionar d'una manera integrada les diferents àrees de negoci.

2009

Es crea el nou servei de Protecció de Dades (LOPD).
 

2011

Es crea la nova marca Agper Economistes i Advocats per a ressaltar la professionalitat i col·legiació dels membres del despatx.
 

2015

S'amplien els serveis jurídics amb la incorporació de tres nous advocats col·laboradors especialistes en dret laboral, civil i mercantil.
 

2016

En Josep Maria de Navas s'incorpora com a soci del despatx.
 

2021

La Marta Puig Girbau s'incorpora a l'equip directiu del despatx.

...FUTUR

Tot l'equip d'Agper Economistes i Advocats es mostra motivat i il·lusionat pels nous reptes a assolir, sempre al costat dels nostres clients, i amb els valors de professionalitat, treball i proximitat que han caracteritzat el nostre despatx des dels seus inicis.